*** KNIHA Vialle LPi a ICOM JTG ***

K čemu kniha slouží:

Zpět na hlavní stránku


Jméno:
E-mail:
Text:
Systém: Vialle LPi   ICOM JTG   Ostatní
Kolik je dvanáct méně jedna?
Strana: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
00:15:47, 12.04.2014   Dan - dan.w(at)seznam.cz (IP: 213.220.242.185)
Provádíte i montáž systému Vialle nebo jen servis?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
21:02:16, 05.04.2014   Mika - mikacasek(at)seznam.cz (IP: 188.75.128.36)
dnes 5.4.2014 servis vialle, 1.6 MpiII - repas cerpadla a prvnich
100km parada. zadne poskakovani a kontrolka smesi paliva/lambda sonda
uz na me nekouka. cerpadylko si neslysne prede. uvidime dal. Zatim
diky do Jihlavy.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
20:53:20, 25.03.2014   Petr - Ploszek(at)seznam.cz (IP: 78.45.236.60)
Dobrý den, koupil jsem Chvrolet Captiva 2,4 r.v.2008 s vialle LPI a
mám spotřebu plynu 15,6 l, jezdím normální jízdou auto nehoním, zdá se
mi spotřeba vysoká nebo to u tohoto vozu je normální?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
14:41:10, 08.03.2014   Eva, Brno (85.13.122.124)
První zkušenost na jaře 2013 komplet prohlídka, repase čerpadla,
vyřešení problémů s pojistkami atd. za bezkonkurenční cenu. Auto šlape
výborně. Dnes 45tis. km od repase, kromě občasného seřízení bez
problémů, takže je evidentní, že byla odvedena velmi kvalitní práce.
Vždy jsem se setkala s maximální ochotou, výbornou komunikací, snahou
najít problém a vyřešit ho. Jednoznačně doporučuju!
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
17:55:19, 30.01.2014   Václav - vaclav.salvec(at)seznam.cz (IP: 194.228.13.37)
Náhrdní díly na ICOM JTG
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
13:54:53, 08.01.2014   Richard - dzbanek10(at)seznam.cz (IP: 109.81.183.68)
Zdravim mam problem otec me otocil batekrku s kontaktama opacne a nez
si to uvedomil ze ma baterku opacne skrtnul s minusem na plus baterie
a od te doby nemohu nastartovat prosil bych proto o radu jestly se s
tim mohlo neco stat nebo jestly me neco vipalil v řidici jednotce,
znacky Řídicí jednotka Vialle LPI LPE4
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
22:18:29, 31.12.2013   petr - petr.hradec(at)seznam.cz (IP: 77.48.99.170)
zakoupil jsem vůz se systémem vialle což jsem zjistil až záhy když mi
odešel, říkal jsem si za pár stovek to nechám seřídit jako dříve
škodovku fávo, nějakej filtr atd.Když jsem volal do Prahy k
p.Coubalovi málem mě polil pot když mi řekli ceny za repas, o nových
dílech se nebudu zmínovat to je trochu jiná garda.Kamarád kamionák
slyšel že v Jihlavě kolegovi z Jipocaru někdo velmi úspěšně tento
systém opravil v Jihlavě tak jsem se nechal objednat.Popodání ruky
jsem věděl že kluci ví kam sáhnout a hlavně odpadli dohady typu to by
mohlo být to a nebo taky ono...no nebudu to protahovat, opraveno jezdí
to výborně a cena někde jinde...předání projetí s mechaniky za
připojení diagnostiky, vše vysvětlí a odjíždíte až je vše dotažené do
konce.To že mi v autě příšli na další problém týkající se i
benzinového provozu je potřeba taky říci, tento problém řešil jeden
servis v Hradci třikrát ale neúspěšně, v jihlavě hodina práce.Kam jet
s opravou vialle nechám na vašem uvážení...Mějte se
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
14:19:26, 31.12.2013   David (89.103.249.98)
V roce 2005 jsem se stal majitelem renault megane 1,6/66.
Přesně po roce mi odešel systém Vialle.
Tím začala moje pohádka o systemu Vialle.
První odešla pojistka 15A.Vymenil jsem jelo to chvilku a vyhořela
komplet elektronika v čerpadle.Využil jsem všech možností jak nechat
opravit tento systém.V té době nikdo v Česku neuměl tento systém
opravit.Většinou nabízeli vyměnit LPI za LPG klasik.Jen Coubal v Praze
se snažil vyjít vstříc.Ale nejednalo se o opravy ale cele výměny.
Např.repas čerpadla 30 000 Kč, elektronika 10 000Kč.Takže mě nezbylo
než začít jak se to dělávalo před revolucí. Vše jsem si rozkreslil,
pomocí barevných fix. Co jde tam a nazpět.Všechny součástky co šli v
amatérských podmínkách jsem proměřil.Vyhořelé tranzistory nechal
dovézt z něměcka. Jednalo se o Motoroly později sem přišel na náhradu
za pár korun.Jen jeden šváb jsem neuměl naprogramovat.později
Zdeňěk).
I rozklad oleje pomocí laseru se našla náhrada.
Celé čerpadlo nebylo tak složité rozebrat, jako zajistit jedno
ložisko, které je na excentru pohybu pístečků. To opět se dalo
objednat v německu a do druhého dne bylo u mne.
Tím jsem se stal asi prvním kdo se do toho pustil vážně.
Předal jsem vše i s fotkami na forum:
http://www.renault-megane.cz/viewtopic.php?f=13&t=526&sid=117818732c28
1685242c4dc347266acf
Zároveň jsem očekával že mi někdo pomůže s elektronikou a jejím
programováním. Tím bychom snížili ceny tak bezvadného systemu na pohon
LPG. Nečekal jsem že bude tolik lidí spíše profitovat .Pochopil jsem
že zlaté české ručičky jdou kamsi a fora jsou plná lidí co neradí ale
papouškují a výsledky jsou jako dětská pošta.Na konci vyjde úplně něco
jiného.Mé auto jezdilo po opravě něco jako v nouzovém režimu,Led dioda
už nepoblikávala při přechodi na LPG, ale šla rovnou na tvrdo.Tím se
stávalo že při studeném motoru , motor to nepobral.Až po pár letech se
ozval někdo z Jihlavy. Moc jsem nevěřil, ale dal si schůzku u
Západočeské univerzity.Tím začla spolupráce se Zdeňkem (minolta1).S
klidným svědomím každému doporučuji osobní setkání. Na kilometry
nehleďte .Vrátí se vám to ihned.Odbornost je vysoká po stránce
elektroniky a programování. Mechaniku už zvládli také za jedna.
Není nikdo v Česku kdo by uměl lépe elektroniku opravit ani
autorizovaný servis.
Tím Zdeňku děkuji za výbornou spolupráci a pokračuj dále v čem jsem
začal.
David – Plzeň
PS: Mě začal zajímat jak přifukovat vodík autu.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Strana: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11