*** KNIHA Vialle LPi a ICOM JTG ***

K čemu kniha slouží:

Zpět na hlavní stránku


Jméno:
E-mail:
Text:
Systém: Vialle LPi   ICOM JTG   Ostatní
Kolik je dvanáct méně jedna?
Strana: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
14:41:10, 08.03.2014   Eva, Brno - (IP: 85.13.122.124)
První zkušenost na jaře 2013 komplet prohlídka, repase čerpadla,
vyřešení problémů s pojistkami atd. za bezkonkurenční cenu.
Auto šlape výborně. Dnes 45tis. km od repase, kromě občasného
seřízení bez problémů, takže je evidentní, že byla odvedena
velmi kvalitní práce. Vždy jsem se setkala s maximální ochotou,
výbornou komunikací, snahou najít problém a vyřešit ho.
Jednoznačně doporučuju!
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
17:55:19, 30.01.2014   Václav - vaclav.salvec(at)seznam.cz (IP: 194.228.13.37)
Náhrdní díly na ICOM JTG
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
13:54:53, 08.01.2014   Richard - dzbanek10(at)seznam.cz (IP: 109.81.183.68)
Zdravim mam problem otec me otocil batekrku s kontaktama opacne a nez
si to uvedomil ze ma baterku opacne skrtnul s minusem na plus baterie
a od te doby nemohu nastartovat prosil bych proto o radu jestly se s
tim mohlo neco stat nebo jestly me neco vipalil v řidici jednotce,
znacky Řídicí jednotka Vialle LPI LPE4
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
22:18:29, 31.12.2013   petr - petr.hradec(at)seznam.cz (IP: 77.48.99.170)
zakoupil jsem vůz se systémem vialle což jsem zjistil až záhy
když mi odešel, říkal jsem si za pár stovek to nechám seřídit
jako dříve škodovku fávo, nějakej filtr atd.Když jsem volal do
Prahy k p.Coubalovi málem mě polil pot když mi řekli ceny za
repas, o nových dílech se nebudu zmínovat to je trochu jiná
garda.Kamarád kamionák slyšel že v Jihlavě kolegovi z Jipocaru
někdo velmi úspěšně tento systém opravil v Jihlavě tak jsem se
nechal objednat.Popodání ruky jsem věděl že kluci ví kam
sáhnout a hlavně odpadli dohady typu to by mohlo být to a nebo taky
ono...no nebudu to protahovat, opraveno jezdí to výborně a cena
někde jinde...předání projetí s mechaniky za připojení
diagnostiky, vše vysvětlí a odjíždíte až je vše dotažené do
konce.To že mi v autě příšli na další problém týkající se i
benzinového provozu je potřeba taky říci, tento problém řešil
jeden servis v Hradci třikrát ale neúspěšně, v jihlavě hodina
práce.Kam jet s opravou vialle nechám na vašem uvážení...Mějte
se
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
14:19:26, 31.12.2013   David - (IP: 89.103.249.98)
V roce 2005 jsem se stal majitelem renault megane 1,6/66.
Přesně po roce mi odešel systém Vialle.
Tím začala moje pohádka o systemu Vialle.
První odešla pojistka 15A.Vymenil jsem jelo to chvilku a vyhořela
komplet elektronika v čerpadle.Využil jsem všech možností jak
nechat opravit tento systém.V té době nikdo v Česku neuměl tento
systém opravit.Většinou nabízeli vyměnit LPI za LPG klasik.Jen
Coubal v Praze se snažil vyjít vstříc.Ale nejednalo se o opravy
ale cele výměny. Např.repas čerpadla 30 000 Kč, elektronika 10
000Kč.Takže mě nezbylo než začít jak se to dělávalo před
revolucí. Vše jsem si rozkreslil, pomocí barevných fix. Co jde tam
a nazpět.Všechny součástky co šli v amatérských podmínkách
jsem proměřil.Vyhořelé tranzistory nechal dovézt z něměcka.
Jednalo se o Motoroly později sem přišel na náhradu za pár
korun.Jen jeden šváb jsem neuměl naprogramovat.později Zdeňěk).
I rozklad oleje pomocí laseru se našla náhrada.
Celé čerpadlo nebylo tak složité rozebrat, jako zajistit jedno
ložisko, které je na excentru pohybu pístečků. To opět se dalo
objednat v německu a do druhého dne bylo u mne.
Tím jsem se stal asi prvním kdo se do toho pustil vážně.
Předal jsem vše i s fotkami na forum:
http://www.renault-megane.cz/viewtopic.php?f=13&t=526&sid=117818732c28
1685242c4dc347266acf
Zároveň jsem očekával že mi někdo pomůže s elektronikou a
jejím programováním. Tím bychom snížili ceny tak bezvadného
systemu na pohon LPG. Nečekal jsem že bude tolik lidí spíše
profitovat .Pochopil jsem že zlaté české ručičky jdou kamsi a
fora jsou plná lidí co neradí ale papouškují a výsledky jsou
jako dětská pošta.Na konci vyjde úplně něco jiného.Mé auto
jezdilo po opravě něco jako v nouzovém režimu,Led dioda už
nepoblikávala při přechodi na LPG, ale šla rovnou na tvrdo.Tím se
stávalo že při studeném motoru , motor to nepobral.Až po pár
letech se ozval někdo z Jihlavy. Moc jsem nevěřil, ale dal si
schůzku u Západočeské univerzity.Tím začla spolupráce se
Zdeňkem (minolta1).S klidným svědomím každému doporučuji
osobní setkání. Na kilometry nehleďte .Vrátí se vám to
ihned.Odbornost je vysoká po stránce elektroniky a programování.
Mechaniku už zvládli také za jedna.
Není nikdo v Česku kdo by uměl lépe elektroniku opravit ani
autorizovaný servis.
Tím Zdeňku děkuji za výbornou spolupráci a pokračuj dále v
čem jsem začal.
David – Plzeň
PS: Mě začal zajímat jak přifukovat vodík autu.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
11:09:14, 15.12.2013   Josef Hrabal - moskvich.team(at)centrum.cz (IP: 85.207.140.94)
Ve středu jsem psal dotaz na tyto stánky.Druhý den mi zavolali a
byl jsem objednán na sobotu.Ten den jsem z Jihlavy odjížděl na
plyn s funkčním a tichým čerpadlem.Oprava obsahovala repas
čerpadla,vyčištění nádrže.Oprava elektroinstalace kde byly
zoxidované kontakty,přetrhané drátky a ani lambda nefungovala.Vše
opraveno na jedničku a za rozumnou cenu.Já mám do Jihlavy 300km,ale
vyplatí se to i kdyby to bylo dál.Děkuji. Josef
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
15:39:01, 11.12.2013   Josef Hrabal - moskvich.team(at)centrum.cz (IP: 85.207.141.126)
Mám peugeot 406 s LPi.Jeden den jsem přijel na plyn a druhý den už
mi to na plyn nejelo.Pojistky jsou v pořádku,zkoušel jsem odpojit
baterii(restart),ale pořád nic.Ani čerpadlo už není slyšet a to
někdy pěkně hučelo.Co to může být a jaké jsou u vás ceny
oprav?Poraďte,děkuji.Josef
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
13:33:20, 17.11.2013   Jiří Žlebek - zlebkova.stana(at)post.cz (IP: 90.177.78.16)
Se službami jsme byli maximálně spokojeni, vstřícné a
profesionální jednání, servis vřele dopořučujeme.
Jen tak dál.
Děkujeme.
Žlebkovi
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Strana: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16